Erbjudande - lördag


Fram till på söndag kommer jag att varje dag, lägga ut en vara till ett trevligt specialpris! Idag kan du köpa Tiny Antique Cross Necklace för 139 kr (ord 179 kr). Dessa har jag väldigt få av, så först till kvarn så att säga ;-) † Fri frakt inom Sverige!

Artikelnr. brons: Medievel Sword Earrings // Artikel nr. JE-MEDIEVEL01
Artikelnr. Silver: Medievel Sword Earrings // Artikel nr. JE-MEDIEVEL02
Artikelnr: Tiny Cross Necklace // JN-CROSS06

Beställning görs till [email protected], läs mer om hur du beställer här. Du kan också handla dem i min webshop på Etsy.

Alla smycken kommer i en svart presentpåse, se detta inlägg.

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer
Postat av: Maria

tack för din kommentar, har faktiskt färgat håret idag. Det blev intensivtoning hos frisör och här finns resultatet om du är intresserad :) http://marvelicious.blogg.se/2011/december/fore-efter.html#comment

2011-12-19 @ 14:14:02
URL: http://marvelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin