Hälsolördag


Åhååå det är helg! Så jävla skönt. Jag kör en hälsolördag och har precis avslutat ett 90 minuters yogapass här på vardagsrumsgolvet. Nu ska jag göra mig en avocadosmörgås och sedan bege mig ut i det halvkrassa vädret för att hämta ett paket på posten. När jag kommer hem (med massa ny energi hoppas jag) ska jag skapa lite smycken. Sedan hoppas jag att karln min kommer hem från sin utflykt till Uppsala och så ska vi laga nåt magiskt gott att äta till middag. Och ikväll då, få se om man ska ut på en öl eller bara chilla hemma.

Jag kollade förresten på hus på Hemnet, opp i Norrland. Alltså vafan...en 9-rumsvilla med utg.pris 995.000 kr! I Stockholm skulle motsvarande ha kostat 6 millar eller något liknande hutlöst, osmakligt djävulspris. Här är huset jag hittade, man vill ju bara flytta in omedelbums.

Ett musiktips som passar dagen till ära, jag blir tårögd så bra det här är haha (kör på högsta volym just nu). Lyssna speciellt på låten Eighteen Robins Road >> The Evpatoria Report

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer
Postat av: matilda

ÅÅh, tack. Joo, det är jättefint. :)

Vilken himla fin och inspirerande blogg du har! :D

2011-12-10 @ 18:41:58
URL: http://mlandelius.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin