Juletankar


Hej allesammans, jag hoppas ni haft en bra jul! Själv är jag lite julhatare och anti all köphysteri som råder och lyckades tack och lov inte köpa ihjäl mig på diverse onödiga klappar. Har iallafall haft två trevliga dagar med släkten, med massa god mat och mys. Idag ska jag provköra en julklapp som jag fick av min mor och far - en välbehövd ny dammsugare! Den ska vara så tyst att karln min kan sova samtidigt som jag jagar damm! Hur bra låter inte det? Han ligger faktiskt och sover just nu (jo tack, trots att klockan är över 12.00), så när jag har informerat er om diverse saker här i bloggen så ska jag testa den ;-)

Men pass på , nu ska jag dra en vinnare i tävlingen som rullat här senaste dagarna och dessutom en god nyhet för er köpsugna. Stay tuned...

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin