Trying to look my best

Här är några tappra försök från gårdagen när jag kom hem från en spelning, att försöka ta bilder på mig själv. Ni ska veta att jag hatar att vara med på bild, så det tar emot lite att lägga upp dessa bilder haha.....

Well...i helgen har jag för övrigt sett 5,5 band spela. Halvan går till ett förband i fredags, vid namn Wolveserpent. De körde en låt sedan tror jag de tyckte ljudet på scenen var kasst så de la av. Ljudet utåt var det inget fel på så det var synd, hade velat höra lite mer. I bandet spelade en tjej på trummor som hade jävligt snygg frilla (ja hela hon var ju snygg) haha, man är ju brud och tänker på sådant liksom ;-) Här är hon...

Nu ska jag iväg och köpa krukor, har fått skott från 5 olika gröna växter som ska planteras. Ha en skön söndag allesammans!


†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer
Postat av: alexandra

GUD vad snygg du är!

2011-11-13 @ 12:26:31
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin