Ringen jag gjorde på kursen

Jag har ju glömt att visa ringen jag gjorde på kursen i silversmide, så här är den! Jag ville ha en rå och robust yta och blev rätt nöjd med resultatet :-) Framförallt var det sjukt kul! Jag kan ju meddela att min ring var den största av allas ha ha.

Jag gjorde även ett örhänge, men eftersom jag trodde att det var ett kurstillfälle kvar så blev jag inte helt nöjd med det. Tiden går för fort när man har roligt helt enkelt.

▼ TRANSLATION ▼

I forgot to show the ring I made on my silversmithing course, so here it is! I wanted a solid and rough surface and was quite pleased with the result :-) But most of all it was really fun! And I can tell my ring was the biggest of them all ha ha.

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer
Postat av: alexandra

fan, älskart!

2012-02-25 @ 14:46:12
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin