Update

Så var det äntligen helg, jihou! Igår var jag tröttare än tröttast och slocknade i vanlig ordning på soffan till en film som jag och karln kollade på. Kul! Iallafall sov jag ju jävligt länge då, så när klockan var 7.50 imorse vaknade jag till och klev ur sängen. SÅ - eftersom jag är early bird idag ska jag försöka få lite gjort :-)

Först nu ska jag ta och beställa en ny telefon med nytt abonnemang (tycker 3 suger). Funderar på att känna mig 15 år yngre och skaffa Halebop, ha ha. Har fått för mig att det är mest ungdomar som skaffar det och själv är man ju en gammal rugguggla. Men ja, det blir det eller Telia. 

Efter att det är beställt ska jag äntligen ta och färdigställa skisser på den nya "vårkollektionen" som är tänkt att dyka upp i min shop under mars/april månad. Det blir sköj :-) Jag kan föressten ju hinta om att jag letar någon som vill modella lite för dessa smycken. Känner du dig manad så hör av dig till mig :-)

Här ovan bjuder jag på bilder från min tumblr. Han en go helg allesammans, tjohej!

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin