Inredningstankar till vardagsrummet

Jag har bestämt mig för att göra ett lyft i lägenheten. Måla väggar, fixa upp hyllor, tavlor, ny soffa, ny belysning, mattor...you name it! Får ta det i små steg, först på tur blir att måla väggarna och fixa upp schyssta hyllor! Jag är lite konfunderad över vilka färger jag ska välja på väggarna... Jag gillar grått och lite blågrönt som ni ser i färgskalorna ovan. Men det vore ju lite roligt att slänga in en galen kulör, t.ex gult! Kanske i sovrum eller hallen? Här ovanför är ett litet axplock på hur jag skulle vilja ha det i vardagsrummet. Där ska finnas en mysig soffhörna samt kontorsplats. 

Är det förresten någon av er som målat golven mörkare? Jag har nu ekparkett, men skulle vara snyggt att göra dem lite mörkare!

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin