Katt!

Åh vad jag vill ha ett djur. Helst en hund, men det funkar inte i en lägenhet i stan tycker jag. Men en katt, en mysig innekatt. Eller två...Jag har kikat lit epå en cornish rex eller en devon rex. Någon som har en sådan?

För övrigt har jag kommit i en kreativ svacka. Förutom kursen i silversmide som jag går på just nu (som för övrigt är sjukt kul), så har jag ingen ork att blogga, skapa, pyssla...min hjärna är i kaosläge. Jag försöker att inte pressa mig själv, så kommer jag nog tillbaka med nya krafter snart :-)

Jag ska lägga upp bilder på ringen jag skapar i kursen när den är klar, förhoppningsvis på onsdag!

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer
Postat av: alexandra

Helt underbart och jobbigt är det att ha katt. Men känner du att du är hemma mycket och så - kör! <3

2012-02-03 @ 18:44:31
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: CJ

Åh så fina, jag älskar katter!



SVAR: Men eller hur, tänkte faktiskt lite på dig och dina smycken när jag såg inredningen. Dödskallen på bordet osv. :) Detsamma, trevlig helg!

2012-02-24 @ 17:16:51
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin