Söndagstrött


Söndag och sol!! Men självklart känner jag mig trött och har lite huvudvärk. Ska se om en treo kan hjälpa mig upp på banan igen. Jag ska strax bege mig iväg till syster yster min och leka lite med systersonen :-)

Jag har för övrigt varit otroligt omotiverad på sistonde. Bloggen, smyckena, jobbsökande, hemmafixande....Jag hoppas energin kommer tillbaka med våren!

▼ TRANSLATION ▼

Sunday and sun outside! But of course I feel tired and having a headache. Iwill take some painkillers and see if that helps me out. Soon I will take a trip tp my sister and play with her cute little baby :-)

I haven't have much motivation lately. The blog, jewelry, jobsearch, home styling....I hope my energy comes back with the spring!

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin