Pause.


Hej här är jag, det var ett tag sedan jag kikade in i bloggen. Jag har hunnit med att fylla 30 i helgen (oh my good), firades och hade skoj och fick bland annat ett bidrag till en tatuering av min kille! Så skoj, äntligen ska jag få arslet ur vagnen och måla på min bleka hud. 

För övrigt har jag massa idéer för min shop men inte riktigt kommit till skott. Är just nu inne på att köpa in vintage smycken och kläder och trolla om till skapelser. Efter helgen hoppas jag att lite ny energi hittat tillbaka till mig så jag kan komma igång. 

Till sist, helt UNDERBART att våren har kommit!

▼ TRANSLATION ▼

Hi here I am, a while ago since I visited my blog. I've turned 30 this weekend (oh my good), was celebrated and had loads of fun and also got an tattoo from my boyfriend as a gift! So nice, finally I will paint my pale skin. 

Well, also I have lots of ideas for my shop but havn't really made anything of it yet. I'm right now into buying vintage jewelry and clothes and make lovely creatings of them. I hope the weekend will give me new energy so I can get started. 

Finally, LOVELY weather in sweden right now, the spring has come!

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin