Cone Spike Necklace

bild från amanda brohman/style gossiper

SÅLT!

Cone Spike Necklace // Artikel nr. JN-CONE01
Halsband med lång kedja i antik brons med riktigt snyggt nithänge i underbar antik finish. Min personliga favorit! Kedjans längd är 70 cm.

Pris: 179:- † Alltid fri frakt inom Sverige
Beställning görs till [email protected], läs mer om hur du beställer här. Du kan också handla i min webshop på Etsy, klicka här för att komma dit.


Alla smycken kommer i en svart presentpåse, se detta inlägg.

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer
Postat av: Jonatanana

Kan du göra ett likadant smycke fast med många fler koner?

2011-09-26 @ 19:25:12
Postat av: Black Bow

Hej!

Jag hade tänkt göra det, men då hänget är rätt så tungt tyckte jag att det blev för svårt att bära med flera stycken. Men håll utkik, det kommer säkert upp en variant med flera spikes inom en snar framtid! Jag har det i åtanke :-)

/Black Bow

2011-09-26 @ 21:17:12
Postat av: Miccis

Hej. Det står att du gör unika smycken.. men denna med 1pigg får inte försvinna. Jag MÅSTE ha en sån! Kan man förbeställa i väntan på pengar?

2011-10-18 @ 12:45:44
URL: http://miccisforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin