Frånvarande


Jaa, väldigt frånvarande har jag ju varit på sistonde. Jag har haft en lång svacka, vilket jag nämnt här i bloggen tidigare. Jag har tonvis med idéer på saker jag vill göra men de stannar bara i mitt huvud. Idag har jag iallafall en plan för att beställa nytt material till ett gäng spännande smycken jag ska tillverka. Det handlar om läder, vintagekedjor, nitar och stenar. Jag hoppas motivationen kommer tillbaka så jag får ut alla mina skapelser till er. 

Men nu först ska jag vakna till med lite yoga och sedan ut på en cykeltur. Det har ju liksom blivit vår, jippie!

▼ TRANSLATION ▼

Well, I have been a bit absent lately. I have had a downward perion, as I have mentioned in the blog earlier. I have tons of ideas but not the effort to take them out of my head and do them! Anyways, today I have a plan to order new material for some new jewels. The fabric is leather, vintage chains, studs and stones. I really hope my motivation will find the way back so I can give you my creations back. 

But first, i will practice some yoga and then take a bike trip in the woods. It's spring now, yay!

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin