Projekt: Virka

Idag kikade jag in på den här bloggen (för övrigt en himla fin blogg som ger loads of kreativitet) och fick en sådan lust att börja virka igen! Jag hade ett projekt för något år sedan, då jag virkade ett lapptäcke av mormorsrutor. Att virka är riktigt kul och enkelt när man väl fått schvung på't! Jag tänkte hur som haver ta mig an att virka en klassisk duk i svart. Himla tjusigt tycker jag!

För övrigt är det en väldigt fin höstdag här i estocolmo. Jga tänkte ta mig en promenix eller joggingtur och ikväll blir det spelning på stan. Ha en fin lördag allesammans!

Bilderna ovan kommer från den nämnda bloggen ovan. 

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin