Inredningsfrossa!


All inspiration kommer härifrån.

Då vart det helg igen och jag fick ett sådant inredningsbegär. Men tappade snart lusten när jag inser att jag inte bor i en charmig gammal knatig och knotig villa utan i en nyproducerad lägenhet som man inte kan gå lika crazy med, hehe. Jag ska iallafall gå i jakt på en stoooor härlig matta, tips på vart man hittar en sådan? Och så vill jag ha bruna öglestolar! Jag har hittat de här godingarna från Ellos, men vill helst köpa begagnat...Har letat febrilt på blocket utan framgång.

Men nä, näst på tur står en promenad i solen, sedan ska jag rensa kläder som ska säljas, städa lägenheten och (om jag hinner) påbörja ett virkprojekt. OCH sedan kanske träffa en kompis på kvällen. Hupp hupp, bäst att sätta igång!

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin