Jaaaa det är helg!


Alltså, äntligen! Helg! (Jo jag är lite gladare än tjejen på bilden åt detta, men hon var så snygg så hon fick vara med ändå) Detta ska iallafall jag och karln fira med hämtmat från en Indisk krog i krokarna, yum! Sitter här och går igenom menyn nu. 

Och imorgon blir det en hemlig spelning på ett otippat ställe på stureplan! Death Metal bland schtekare, kan bli intressant :-P Ska beställa två öl varje gång och vaska den ena. Haha, såja, skämt och sido...det är ett bra band så det kommer nog bli grymt!

Jag önskar er alla en underbar helg!

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Mode

Åhh jag vill hänga på. Varför händer det i stockholm och inte på en ort nära mig för. Typiskt.

2011-12-16 @ 18:48:08
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin