bloggtips & nyheter



Bilder från Monowitz

Jag hittade till den här damens blogg igår, urtjusig look måste jag säga! Älskar hennes stil, luggen...mumma!

För övrigt sitter jag här vid datorn och äter chips i väntan på middag och vill tipsa om att det är extra bra pris på alla mina linnen nu, 189:- istället för 259 riksdaler. OCH det är fri frakt. Jag hoppas få igång den här bloggen lite bättre, med bilder på mig (for once) och mitt arbete med mina prytlar. Ska bara hitta lite tid, som förhoppningsvis finns där ute någonstans..Hej så länge!

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer
Postat av: Rockaholicdoll

Tack så mycket för den söta kommentaren :D Självklart spannar jag in din och dina smycken är jag redan såld på! :)

2011-10-12 @ 07:31:49
URL: http://rockaholicdoll.blogg.se/
Postat av: Rockaholicdoll

Kom att tänka på en sak.Har inte du en bildlänk? Skicka koden till mig isf så sätter jag upp den på min soda :D Älskar dina saker! :) kramar

2011-10-12 @ 22:21:25
URL: http://rockaholicdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin