Melancholia

Jag såg äntligen Lars von Triers Melancholia igår och nu när jag har smält den måste jag säga att den var smått magisk. Kirsten Dunst och Charlotte Gainsbourg är riktigt bra. Jag tror att det är en film som man antingen älskar eller hatar och förvänta er ingen apokalypsfilm, denna film handlar om depression. True to it's name - melancholia.

▼ TRANSLATION ▼

I saw Lars von Triers Melancholia yesterday and I must say it was quite magical. Kirsten Dunst and Charlotte Gainsbourg was amazing. I think this is a movie you either love or hate and do not expect a apocalyps movie, this is a movie about depression. True to it's name - melancholia.

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin