Tankar

Första helgen efter semestern. En jobbvecka har gått, men det känns som tre. Första veckan var fan rätt tung. Detta år måste jag ta itu med de ting som tyngt mig en tid. Hitta nytt jobb, ägna mer tid åt mitt skapande, fixa en ny lägenhet och en vettig arbetsstation....och sedan försöka ha lite kul och inte bara tänka på jobb, jobb, jobb. Försöka varva ner och bli mer harmonisk. 

Imorgon blir det fler lägenhetsvisningar. Tanken var att få upp lite nya smycken denna helg. Men jag har inte lyckats hitta det material jag behöver för att färdigställa dem. Så det får dröja lite till. Nä, ska man kanske kolla in en film nu?

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin