I tatueringstankar


Jag sitter i tatueringstankar. Nu borde jag BOKA EN TID SNART så jag får tattojäfveln gjord! Problemet med mig är dock min beslutsångest och perfektionism. Tänk om jag ångrar mig liksom, eller att den inte blir som jag tänkt mig? Den kanske rent av blir ful!? Den går ju inte direkt att skrapa bort va. Jag är hur som helst just nu väldigt så förälskad i tatto på bild 2. Jag visade den för min kollega som utbrast "MEN NEJ MARIE, INTE mellan tuttarna!!!!" Haha, själv tycker jag att det är skitfint :-)

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer
Postat av: Josefine

gillar översta bilden på henne..

2012-01-25 @ 18:34:20
URL: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin