Leopardkappan!

Blev ju liiite sugen på att återuppta mitt leopardberoende jag hade för en tid sedan (har numer övergått till plagg i endast svart, svart, grått, grått) när jag såg leopardjackan på bild 3 från H&M. Den fick mig att tänka på Kate Moss och hennes snygga leopardkappa hon bar under en period kring 2006 tror jag mig det var....mmm fint äre!
 
För övrigt har jag jobbat arslet av mig på sistonde och så har jag en fruktansvärd träningsvärk i övre lår-röv-baksida lår-ländrygg. Känner mig som en gammal tant med höftproblem när jag ska sätta mig på tunnelbanan, hah! För den som vill uppnå denna bedårande träningsvärk, kan jag varmt rekommendera appen "Nike Training" till iPhonen ;-)

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin