Love Pearl Lowes home!



Jag har blivit inredningstokig senaste dagarna och kom att tänka på en gammal favorit - Pearl Lowe. Hennes hem är UNDERBART! Kolla in den här videon så får ni en glimt av hennes hem. Tapeter är så himla fint! Hade det inte vart för att jag snart ska sälja min lägenhet så hade jag tapetserat med lite galna tapeter. Men jag ska iallafall hitta någon rolig tapet att ha i hallen :-) Ska kolla in wallpaperdirect NU!

▼ TRANSLATION ▼

I've been crazy for interior design lately and was thinking of an old favorite of mine - Pearl Lowe. Her home is STUNNING! Check this video out to see for your self. Wallpaper's so nice! If it wasn't for me soon selling my apartment I would have wallpapered it everywhere. Well, I will at least find one nice wallpaper to have in my hall :-) Will check out wallpaperdirect right away!

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin