Alexandra Valenti


Hej på er, här trillar jag in i min blogg :-) Jag hinner ju sällan vara här nu för tiden. Jobb, jobb, jobb och sedan är man trött, trött, trött...men jag jobbar bara i två veckor till och sedan har jag semester! Ska spendera några veckor i norrland och Nord-Norge, så för bövelen låt det bli sommarväder snart!!

Hittade för övrigt en sjukt duktig fotograf vid namn Alexandra Valenti, som tagit bilderna ovan. Mer fint finns på hennes hemsida http://alexandraintheforest.com/

▼ TRANSLATION ▼

Hey there, here I am :-) havn't been too busy in my blog lately. Work, work, work and then im tired, tired, tired...But I only have 2 weeks left at work, and then I'm off to vacation! I will spend a couple of weeks in norrland (north in Sweden) and up north in Norway. So let there be a nice summer weather soon!!

by the way, I found this awesome photographer, Alexandra valenti (taken the pics above). Take a closer look at her work here http://alexandraintheforest.com/

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin