Blood Milk


Lite bilder från duktiga och inspirerande designern Blood Milk. Det är roligt att se hur folk man inspireras av har det hemma, speciellt när det är så fint! 

För övrigt har senaste dagarna präglats av soool och mera soool! Min likbleka kropp har bränts lite idag tror jag!
Idag var jag även på loppis och fyndade en liten svart/blommig lampskärm för 5 kr, älska loppis!

▼ TRANSLATION ▼

Some pictures from talented and inspiring designer Blood Milk. It's fun to see how people you get inspired by have in their own home, especially when it's so nice!

Latest days I've been in te sun, my deathly pale skin has got som sunburn today I think! Today I've also visited a fleemarket and bought myself a black/flowered lamp-shade for 5 SEK, gotta love flee markets!

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer
Postat av: Sophia

Fina bilder! Funderar också på att sälja smycken etc. Har du gjort det länge? Funkar det bra eller? :)

2012-05-29 @ 18:50:25
URL: http://thecreativeroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin