Etsyfavoriter


Här är några av mina Etsyfavoriter på sistonde. Älskar Etsy, man hittar så underbara saker där. Klicka på bilden för att komma till respektive shop!

Annars då....Vaknade upp imorse och kände mig typ så här, haha!
Vi var på öl- och whiskeymässan igår, väldigt trevligt! Men har en tendens att bli väldigt uppgiven efter en sen kväll ute. Jag var inte särkilt berusad, så vet inte vad det beror på. Får sluta dricka alkohol helt enkelt. Men men... sedan kom jag och karln ut i skogen och så kände jag mig på bättre humör. Vi hittade sjukt massa trattisar, så nu har vi ätit en mumsig svamp-pasta!

Hoppas ni haft en go söndag! Imorgon måndag igen då, höpp.....blä...

†Följ min blogg via Bloglovin †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin